Såg nyss ett klipp med en av dem på 1000 apor sajten. & ja.. vad ska man säga?
Han "skämtar" om hur han tar hem en tjej till sig, som han super under bordet, som han sen kravlar sig upp på,
då han säger att hon vaknar, så han ger henne en käftsmäll, & bangar sen på henne.
& sitter till råga på allt & asgarvar åt sig själv, under tiden han berättar!
Är det bara jag som INTE tycker att det är något att skämta om?

Faktum är; att det händer i verkligheten, & om han är så jävla nötig i huvudet att gå omkring & skämta om det, så är det nog dags att han söker hjälp!

Ta en titt på kass humor (?)

                                                                                                                                                                                                                                                  

4 kommentarer

Anne

06 Sep 2008 16:14

Har aldrig gillat dom där. Nu fick jag bevisat att jag haft rätt hela tiden - I-D-I-O-T-E-R stavas det!

Helen

06 Sep 2008 16:33

Hej å tack... jag visst är den mysig men header.. mina busar på junibacken å leker karlsson på taket å lillebror :-)



jag kan inte annat än hålla med föregående kommentar...

ha en trevlig lördag



//Helen

Mattias Lindblad

06 Sep 2008 20:07

WTF?! Jävla idiot? Var det på skämt eller var han seriös? :S

Sara

06 Sep 2008 21:27

fy fan, jag blir så trött! Jag gillade dom inte innan men nu är jag fan förbannad på dom.. Jävla människor. usch. Sånt skämtar man inte om.

Kommentera

Publiceras ej