Min farmor är en bit av det bästa.
Jag bjöd över henne igår, bjöd på en bit mat & så spelade vi som alltid en omgång alfapet.
Jag vann, som vanligt!

Det är lustigt det där, för VARJE gång vi träffas kommer vi alltid in på ett speciellt samtalsämne.
Min pappas psyko till flickvän.
Well well, dem flesta som läser min blogg, vet vad hon är för filur, så enough talking.

Hur som haver, hon bjuder med mig på en resa till åland, den 8 oktober.
Där det ingår;
övernattning 1 natt.
Skärgårdslunch
Smörgåsbord
Sen var det något mer, som jag har tappat på vägen.

Allt det här till priset; 95 kronor!!
Överkomligt ;)


8 kommentarer

Mattias Lindblad

22 Sep 2008 11:22

Nu blev det änna lite fel va? 8 september har ju redan varit eller menar du nästa år? :P

Anne

22 Sep 2008 11:25

Inte 8 SEPTEMBER va sis'?

men du; får vem som helst åka med på den där resan för 95:- ? :D

Krams

Frida

22 Sep 2008 12:09

På den fronten gick det bra till en början men nu står det lite still. :/ Hur går det själv då?

Frida

22 Sep 2008 14:53

Nje jag var på G att gå till arbetsförmedlingen men jag fastnade på Komvux så nu går jag i skolan istället. Haha. :P Så så illa är det inte. Vad har du för jobb på g då?

Frida

22 Sep 2008 16:55

Då får du börja söka Malin. :P Jag pluggar matte, psykologi och 3 datakurser. :) Haha.

FINA

22 Sep 2008 19:50

Okej :) Tog det lugnt i fredags, sen fest i lördags, jag kör inte på två dagars längre, pallar inte haha ;) Pusspuss.

FINA

23 Sep 2008 00:05

haha men man pallar ju fan inte.. =P men nu snackade vi om vi skulle köra två dagars eftersom det är lönings helg ;) vi får väl se =P haha pusss

Frida

23 Sep 2008 12:42

Haha, jag ahr itne en aning om vad jag ska göra sen. nej du få söka outside town. :P

Kommentera

Publiceras ej