Nu sitter malin bänkad framför "ensam mamma söker" kan jag lova!
& då helt plötsligt, uppstod en nog kanske, ganska bra idé i malins skalle!
Dem borde satsa på att göra en likadan såpa, fast för oss homosexuella!
"Ensam gay söker!"
Hur tror ni gensvaret skulle bli på en sån idé?
Egentligen borde den bli ganska så stor, eftersom det finns väldigt mycket öppet homosexuella människor i sverige!
Tänk vad bra, ett program för både tjejer & killar, som kan ansöka om att få vara med!
Inte bara att ett kön är med & tävlar, om att finna kärleken.
Antagligen, helt sjukt bra!

Har faktiskt skickat in förslag till kanal5, men har nog kommit på att det nog får skickas till kanal3 istället?!
Eller båda iofs.

Gör dem det inte själva, gör jag det banne mig på egen hand!
Kan jag räkna med dig?




2 kommentarer

Mattias Lindblad

07 Sep 2008 20:21

hahaha, du tar kål på mig ;) Bästa idé i tevens historia!! :D

FINA

07 Sep 2008 21:54

det är bara bra med mig, lite trött bara, men nu ska jag sova :) allt bra med dig? Puss sötis!

Kommentera

Publiceras ej