Antagligen vanligare än dem flesta tror.

Det var senast igår jag blev blåst, av en "tjej".
Hon satte på cam, men av någon anledning var det en tjej som satt på andra sidan skärmen.
Antagligen hade killen på sin dator, vridit sin cam mot en cam ruta, så det såg ut som hon var där.
Well well.
Sen gav "hon" mig sitt mobilnummer, & kollade upp det genom att ringa, tills jag kom till telefonsvararen, & en kristoffer karlsson, ber mig att spela in ett meddelande efter pipet.
Eh, malin säger;
- Hoppas du tycker du har ett värdigt liv, & att du trivs med att ha en fejkad identitet. Hej då!

Nu till den stora frågan, vad tjänar folk på att hålla på såhär?
Vad är det roliga, vad är det meningsfulla?


3 kommentarer

Sara

14 Sep 2008 16:54

Orka med människor! Förstår inte vad det roliga är att lura någon annan och samtidigt förstår jag inte vad dom får ut av att göra det. Patetiskt och tragiskt är det i alla fall! Bort med dom. :*

Mattias Lindblad

14 Sep 2008 19:01

Hah... vad skall man säga. Någon måste ju hålla på så också så vi andra ser bättre ut ;)

FINA

17 Sep 2008 22:13

det finns människor till allt, sorgligt nog.. =/ kom hit vetja;)

Kommentera

Publiceras ej