Du sliter tag i min arm
& fäller mig med din charm

Blåmärkena blir fler & fler
fan, hur ska jag möjligtvis orka mer?

Du skriker fula ord till mig, rakt ut i det blå
varför var du tvungen att skrika så?

Jag ser på dig
& du ser på mig

Dina ögon är stora som klot
& svarta som självaste sot

Orden forsar ur
ska jag aldrig lyckas krossa denna mur?

-"Ge mig sex, din jävla häxa"
ska jag adrig lära mig av denna läxa?

Till sex duger jag alltid minsann
hur vore det om smärtan försvann?

Spriten i flaskan har fått bli min flykt
jag minns då du höll mig tryggt

Jag drunknar snart i spritens värld
på denna långa färd

Ingen annan utväg jag ser
nej, nu ska jag inte lida mer

3 kommentarer

Mattias Lindblad

04 Sep 2008 12:30

Ja, vad skall man säga om denna... humm...? Bra skrivet Malin! ;)

Catta

04 Sep 2008 13:26

Är det du som skrivit dikterna?

Catta

04 Sep 2008 13:40

They´re good =)

Kommentera

Publiceras ej