Burr!
Nu är det ont om plusgrader i vårat avlånga land.
Nu går vi mot mörkare tider, & det känns sjukt, men det är inte många månader kvar till JULAFTON.
Igen.
Man blir nästan lite rädd när man tittar tillbaka, & inser att det snart har gått ett helt år!
Igen.

Tiden går fort, det gäller att hålla i sig.

Frågan är om jag ska bada innan jag går ut på en promenad, eller om det är smartare att göra tvärtom?
Hur eller hur så vet jag att det blir en promenad, & ett varmt skönt bad, innan man glider ner i soffan för att knäppa på kanal 4, tända några ljus & linda in mig i morgonrocken..

Nej.. det blir nog en promenad först..




3 kommentarer

Marra

17 Sep 2008 19:17

Bra gumman ut och rör på fläsket! POK

FINA

17 Sep 2008 22:11

Tiden går sjukt läskigt fort alltså!

Catta

18 Sep 2008 12:00

Promenader är bra, jag har också börjat med det, visst känner man sig vuxen? ^^ på gott och ont ;)

Kommentera

Publiceras ej