Du var min vän, & du såg mig jämt i ögonen.
& när morgonen är här, jag undrar var du är.
& ja, jag saknar dig ibland!
Ainbusk - Jag saknar dig ibland

Igår kväll begav jag mig till min bästa vän mammut, där vi gjorde dipp med gurkstavar & dipp till det.
Mums, som vanligt!
Madde skrutten var där också, & fällde en kommentar som fick mig & mammut att vika oss av skratt!
Vi kom in på samtalsämnet sex, & så sa madde;
- Malin du kan få vara med oss om du vill!
Eller justja, du kunde ju filma, så får du popcorn också!
HAHA!
Den där madde sprider mycket skratt runt sig, sötmupp!
Ni betyder! <3

Ikväll blir det IDOL, kan inte klockan bli 20.00 nu?!


1 kommentarer

Kurt

25 Sep 2008 20:58

Märker att du gillar Idol, denna toolbar ger dig Idol ständigt på första plats i din webbläsare.

Kurt

Kommentera

Publiceras ej