Om man ska luta sitt öra åt engelska forskare, så är fallet så!
Det sägs att ett svart hål, är på väg mot jorden, & om det skulle träffa & om det skulle vara sant, är vi utplånade om 3 dagar.
Alltså, okey.. stopp & belägg!
Visst, det låter kanske inte så sannolikt, men.. tänk om det verkligen ÄR så!
Jag kan hur eller hur inte låta bli att bli lite rädd..

3 dagar *tänker*.. vad vill jag ha hunnit göra på min kanske 3 sista dagar på jorden?
Simma med delfiner → omöjligt!
Se westlife live → omöjligt!

I was on top mood, but now its going down.
gud bevare oss väl!

Det här ska tydligen vara det företaget som kommit underfund med det!
avgör själv, om du väljer att tro, eller inte tro!



6 kommentarer

Mattias Lindblad

07 Sep 2008 14:32

haha, du behver inte vara orolig. Jorden kommer inte försvinna på många tusen år :P

Malin

07 Sep 2008 15:58

aaaaah va hemskt!! du har rätt nu kan man itne låta bli att tänka OM det faktiskt skulle hända!!:S



Föresten va fiiint du fått till bloggen ;:)

fia

07 Sep 2008 19:12

ops, i forgot:). Men nu äre fixat:D

fia

07 Sep 2008 19:21

hihi, tack:), det behöver jag nog:D.

fia

07 Sep 2008 19:29

hehe okej:), hoppas jag vinner:D;)

Madeleine

08 Sep 2008 03:24

Haha, skulle jorden gå under om tre dagar? Måste vara det löjligaste jag hört. Kommer du inte ihåg vilket spektakel det var när det skulle bli årskifte 2000? Vissa forskare sa ju att vi inte skulle ha någon el, medans andra forskare sa att jorden skulle explodera. Då var jag rädd, men då var jag också bara 12 år gammal.



Forskare idag är egentligen stora bluffar i mina ögon. Det finns få guldkorn som verkligen gör nytta, men alla dessa forskare som påstår att kossor kan flyga, att all mat ger dig canser och att jorden ska gå under, är ren bullshit:P



Jorden kommer inte gå under på många år, dock tror jag att den kommer försvinna när mina barnbarn är runt 50..

Kommentera

Publiceras ej