Du är det där ljuset som jag letat efter
i det där mörkret som jag alltid legat
Ken - godmorgon

Ja, det blir inget kraftigt blogginlägg nu, ska snart iväg med familjen ut till gullringen & äta mat, vilka som kommer vara där, har jag inte en aning om, men jag hoppas att några av dem man inte träffar allt för ofta, kommer vara där!

Ikväll blir det fest hos mammut (bara vi två, men iaf)
Är om jag ska vara ärlig, lika sugen på att festa som att hoppa jämnfota i en pöl med spya.
Med andra ord inte alls!
Men men, ställer upp det gör jag!
Blir hur eller hur, en lugn kväll för malins del.


3 kommentarer

Emilia

27 Sep 2008 16:11

fin blogg :)

Ami

27 Sep 2008 16:55

Sv: Jo,allt är bara bra :D Tack^^



Själv då??

felicia

27 Sep 2008 22:46

Fin blogg, gillar headern =)

Kommentera

Publiceras ej