Vissa människor kommer på dem mest eleganta sakerna, för att eventuellt, antagligen, bli väldigt rika eller kända på sina ideer.

Var inne på blogg.se's startsida & istället för att bara klicka in min mailadress, scrollade jag ner en bit & klickade mig in på en blogg, hos en tjej, som nog har kommit på den smartaste grejjen på väldigt länge!
Klicka själv & se

Ibland undrar jag hur man kan vara så trångsynt, att inte komma på såna här egentigen väldigt enkla saker själv!
Jag skulle ha varit rik för länge sen......

3 kommentarer

Malin

03 Sep 2008 14:32

såklart dom gör gumman, de blev ju skit snyggt ;)

Malin

03 Sep 2008 14:37

nej men jag tvingade min kille att ta bilder på mig i olika outfits, men då hade ja inge smink o såg rätt hemsk ut... så thats why ! ;P



p.s gilalr verkligen din blogg gumman!!! keep up the good work!;)

Brandon Lee

03 Sep 2008 18:20

Du kan ju bli rik på de fina dikter som du skriver,.ja, om inte rik(poeter brukar vara fattiga),så känd i alla fall. Ha det fint.

Kommentera

Publiceras ej