You just know my name, but still you judge me
You telling me to be the same, but you dont know me
Nathalie Schmeikal - Ay, ay, ay

Okej, inte riktigt. Men i morgon bär det av till växjö, med lillbrorsan! Han ska tydligen på någon jobb intervju, vilket ju är skitbra! Då ska han banne mig ha det också, så han får ett jobb pöjken! Ska prata intervju snack med honom i bilen tänkte jag, så han får lite hum om vad som ska sägas & vad som absolut inte ska sägas. Den första intervjun han är på ju, proffshjälp behövs då!

Idag har det inte hänt allt för mycket, vaknade efter halv tolv, av att det plngade på dörren, trodde först jag drömt, men det visade sig vara pappa, fick jag veta sen när jag hämtade lillsyrran hos honom.
Icke är jag vaken så tidigt att jag kan ta emot gäster då, det borde pappa om någon veta.
Sen finns det något som heter telefon också, som man kan använda & förvarna att man kommer, men det finns tydligen inte i hans värld.
Suck!

Sen får det ju inte glömmas att jag var ute hos mamma & åt idag, där sjuka elias var, men det blev snart fart på honom!
Som vanligt. ^^

Nu lyssnas det på gamla cd-skivor som jag raggade hem från mamma förut.
Underbart!

Förresten, har startat en ny blogg, så för er som är intresserade av att köpa massa olika böcker för endast 20:- styck, ska ta & kolla in den sidan!
i morgon kommer alla böcker läggas ut, så ni ser vad ni har att vraka & välja på.
För tillfället.
Finns intresse, kommer det kunna köpas betydligt mycket mer saker!
Kolla in det → här!


Kommentera

Publiceras ej