Låt mina läppar smaka på dina, när vi möts i en känslodans
ja, ge mina glödheta läppar en chans.
Låt dem visa & låt dem bevisa, hur mycket dem trånar, efter dig
vill att dina läppar smakar som nyplockta smultron på strån för mig.

Min lust, stiger & blir allt tydligare, efter kärlek
nu får det vara slut på alla svek.
Ge mig den kärlek mina läppar förtjänar, nu
låt dem fastna på läppar som aldrig går itu.

Värme som stiger ända upp till himlens tak
i mina öron låter det som en värdslig sak.
Men tänk att få känna, att man kan få en kyss på sin kind
utan att den är bortblåst av en kylig vind.

Såhär när hösten närmar sig & är nära
vill man en annan hand i sin egen bära.
Att få byta ut ditt täcke mot mig själv en kall höstnatt
hade betytt mer än världens största skatt.

Jakten på kärlek & värme is still growing strong
jag hoppas från mitt hjärta, att jag finner den någon gång.
Du vet att jag väntar här på dig, i en het & varm
känslodans.



1 kommentarer

Mattias Lindblad

13 Sep 2008 02:06

Aaaaww, va fin den va! :)

Kommentera

Publiceras ej