When you have no lights to guide you
anyone to walk beside you
i will come to you
Hanson - I will come to you

Jag skulle gått & lagt mig för över 1 timme sen. Men fastnade på något som nästan får mig att börja gråta.
JAG SAKNAR FOLKET PÅ SALMAR!
Satt precis & tittade klart på massa bilddagböcker från folk som jobbar på salmar, just där jag var.
Vissa av dem underbara människorna jobbar kvar, & tro det eller ej, men jag saknar dem något fruktansvärt!
Alla äventyr vi var ute på, allt prat, allt mys framför tvn, alla timmar på jobbet, gemenskapen, allt!
Det är näästan så att jag vill åka tillbaka!

På tal om det, ska jag åka & hälsa på tänkte jag, har lovat carro & helene, dem vill så gärna ha dit mig.
Så någon dag, när ekonomin tillåter, ska jag åka över & stanna några nätter!
Behöver jag säga mer, än att jag LÄNGTAR?

NU
ska jag iaf sova.
Godnatt!

5 kommentarer

Emma

29 Sep 2008 08:47

hej malin, lite nyfiken på om du skickat iväg mitt pris i hm-tävlingen? =) Ha det bra!

Mattias Lindblad

29 Sep 2008 09:22

Samlar alltså :)

Var exakt ligger den någon stanns? Är lite nyfiken :)

Sara

29 Sep 2008 19:44

Haha ja det beror ju lite på när mamma låter mig flytta (jobbig som hon är) vi får väl se om hon har släppt ut mig tills jag är 40. :)

emma

29 Sep 2008 22:44

hej malin! Japp, Emma Petersson, Larsbergstorget 5, 181 39 Lidingö. Ha en bra kväll! Kramis

Sara

30 Sep 2008 07:28

Svar : Nej, det skulle jag nog inte tro ;)

Kommentera

Publiceras ej