Dem människor som någon gång i livet, blivit utsatt för att din partner varit otrogen, kommer nog känna igen sig i det här inlägget!
Träffar men en annan människa, när man redan är mitt inne i ett förhållande, & finner den andra lite mer intressant än den man är tillsammans med, gör man väl ändå slut innan man hoppar över till den andra?
Även om det skulle såra, så sårar fan en otrohet 1000 gånger mer!

& jag stör mig något så fruktansvärt på dem människorna som säger;
- Man kan inte säga att man aldrig kommer vara otrogen, för det vet man inte!
Eh, låt mig tänka.. håller inte med för fem öre där!
Om jag tycker att otrogna skitar är det värsta som finns, & det är något av det jag avskyr mest, varför skulle jag själv göra samma sak då?
Det finns inte på min livskarta att vara otrogen, ever!
punkt & slut

Förstår inte att man med flit vill utsätta den man sagt sig älska, för sån smärta som en otrohetsaffär medför.
& en sak till jag inte förstår, såna människor, som varit med om att en partner varit otrogen, som stannar i förhållandet, & själv är otrogen, & man frågar dem varför?
- Jag ville hämnas!
Eh, då är det nog dags att ifrågasätta vad man gör i ett förhållande överhuvudtaget!


6 kommentarer

Anonym

09 Sep 2008 13:53

mjo, allt är bara bra här :o)



Själv ??

anniie

09 Sep 2008 15:12

Måste tyvärr spräcka din teori. FOlk som säger att de hatar otrohet mest av allt och att dem aldrig skulle kunna vara otrogen mot någon de älskar. Det är bara ren bullshit! En kompis till mig har sagt det. Hon har skällt ut en annan person för EN KYSS när personen va asfull. Medans hon själv var otrogen mot sin kille som hon älskade mest av allt, när hon inte hade rört en droppe alkohol. Hon har idag dumpat sin kille och skyller allt på honom, och är tillsammans med killen hon va otrogen med.

Mattias Lindblad

09 Sep 2008 19:29

Ush och fy på dom asen! Vet några stycken som har vart otrogna och deras inställning till det är helt skev. När man snackar med dom verkar det som om dom tycker det är jätte grymt och coolt. Och så ser dom stört nöjda ut. Då går jag där ifrån för jag orkar inte lyssna på skitsnacket... :S

anniie

09 Sep 2008 22:10

Btw, jag drar inte alla över en kant. Men jag vet ett flertal som sagt att otrohet är de värsta dem vet, och sen är dem otrogna gång på gång och har inte ens nån ånger.

Mannen

09 Sep 2008 23:12

Att stanna i ett förhållande för att hämnas verkar sjukt, men man kan faktiskt stanna för att försöka bygga upp något igen. Inte lätt, men jag vågar tro att det går.

Mannen

10 Sep 2008 05:46

Tur vi är olika.

Kommentera

Publiceras ej