Alltså.. jag vet inte vad det är med Linda Bengtzing, men jag tycker hon är frukstansvärt het & snygg!
Jag brukar inte alls vara något för kortklippta (lite halvbutchiga tjejer, som hon faktiskt är)
MEN hon är det enda undantaget.
Jag skulle kunna hugga av mig ena armen för en sån här otroligt vacker tjej.

Fick ett sms av min bror nyss "Haha. Jag är i Eksjö nu, tittar på linda bengtzing... visste inte ens att hon skulle vara här, det blev liksom en liten bonus!"
NEHE!
Jag är sur nu. Han vet att jag är mer eller mindre tokförälskad i henne & ber inte mig joina dem.
Fyfabian!
"det går fler tåg!"
Hade han sen mage att säga. Well, det gör det. Men jag visste att hon skulle uppträda i Eksjö idag, & behövde inte höra från någon att HAN är där & ser henne, när jag inte hade velat något hellre idag.

Det är väl inte direkt någon nyhet att jag är fruktansvärt svag för smilegropar? Det spelar liksom ingen roll vem det än må sitta på, det är charmigt till tusen.

& ja.. det gör ju inte direkt linda bengtzing fulare!
Kan jag inte bara få henne? 


GODNATT!

2 kommentarer

moonzanna

19 Apr 2009 19:53

Hej

Som samarbetsansvarig på Bracy.se vill jag tipsa om en kanontävling.

Det är absolut sista chansen att tävla idag och den enda tävlingsregeln är att du ska svara på några enkla frågor.



Kika in på den här adressen:

http://bracy.blogg.se/2009/april/vinn-ett-fint-armband.html



Kramisar!

Maja.

19 Apr 2009 19:54

Har alltid haft lite svårt för fröken bengtzing, men smilegropar är aldrig fel, älskar dem!

Kommentera

Publiceras ej