Jag har & kommer fortsätta följa årets robinson.
Men fyfan vilka jävla gnällspikar!
Jag håller med en av snubbarna på den "fattiga" sidan "Varför sökte du till programmet om du bara ska klaga?".
ELLER HUR!
Vad trodde dem? Att dem skulle få slåss med kuddar på en stock & få sova på 5stjärnigt hotell?
Godis på helgerna & en splitter ny toalett med wcanka?

Jag sökte till Robinson, & visst.. det är ingen dans på rosor, men inte fan hade jag klagat, när jag vet vad man hade fått stå ut med. Att man inte får dansa runt på rosblad, kan man ju räkna ut med lilltån, att man inte har tillräckligt med mat för att få äta sig mätt likaså, att man inte kan ta en dusch när man känner för det, att man inte kan garantera att en spindel biter dig, eller att man får en krypandes över sig när man sover.
Att få sova på hårda grenar, utan madrass täcke, & kudde.
Tror dem att allt ska bli serverat på silverfat, har dem hamnat på helt fel ställe.

Visst dem går hungriga & ofräscha, men samtidigt är det väldigt svårt att få i sig någon mat om man ska vara så petig som dem absolut flesta är, man får äta det som finns, hur jävla illa det smakar, man får se till att gå ut i djungeln, sänka ett fiskespö i sjön, för chansen att få mat.
Gör man inte ens det, har dem bara sig själva & skylla.
Dem använder varandra som betjänter, & låter 1 eler 2 personer leta mat åt alla, när vissa av dem inte lyfter ett finger.

Nu har ena laget dessutom vunnit två hönor, i den frågan vet jag inte hur jag ställer mig, visst hade jag varit där, hade dem fått slå ihjäl hönorna, bara jag inte var i närheten, MEN om dem värper ägg, vinner dem ju absolut mer på det i längden. Man kan göra väldigt mycket med ägg.
Kläck ett ägg & lite palmhjärtan & musslor i en panna och woaila, du har en omelett!
Vik ett palmblad & linda många palmblad  runt & woaila, du har en kudde!

- Vi svenskar är på tok för bekväma!

Kommentera

Publiceras ej