Jag är fullkomligt stum.
Hon kan för fan inte mena allvar, kan en människa ens vara sådär?

Hon säger ordet "M" 24 gånger på mindre än 2 minuter.
& om hon försöker låta som en överkörd ekorre när hon pratar... well, då lyckas hon!

Tillgjord jävla brud så det står härliga till, & grejen är den att hon är precis likadan i ALLA videobloggar hon har, samma pip, samma skratt, samma M:ande, samma, samma, samma...

Jag trodde ingen skulle kunna slå kissies värdelösa videobloggar, men dra på trissor att jag hittade en som med hästlängder är 10 gånger värre.

& den där bruden är en av alla dem som har jordens framtid vilandes på hennes axlar, & det gör mig på fullaste allvar fruktansvärt mörkrädd.
Det enda hon verkar lägga värde på är att hennes händer konstant befinner sig i hennes hår, att hon får säga så mycket M hon bara kan, & sminka sönder sig med liiite mer foundation, & att det är jävligt synd om dem som har finnar.

Hur kommer det nu få mig att se ut när folk frågar mig varför jag sover med lampan tänd & mitt svar blir;
"Låt mig fatta mig jävligt kort...amandavardet.blogg.se"
& att folk på fullaste allvar kan se upp till en sån människa på något som helst sätt, får mig bara.. att må illa.

Det skulle vara intressant som fan & se om hennes mamma är likadan.... eller... kanske inte när jag får tänka en gång till.

Hur blir hon bemött på stan? Skrattar inte folk åt henne? Tittar dem inte snett & frågar sig själv om hon verkligen har alla chips i påsen?
Videobloggarna säger iofs hela sanningen - nej, det har hon inte! & den kommer nog förbli tom...

Såna människor som henne, får mig bara att vilja... skjuta mig själv! P-p-p-piiinsamt!

7 kommentarer

Z

14 Aug 2009 22:19

Seriöst, jag blir arg bara att se idioten! sluta upp med att blogga om dessa malin innan du får hela bloggvärlden emot dig! ;o



<3

Malin

14 Aug 2009 22:23

Zändra pändra, det är hon som förtjänar att ha hela bloggvärlden mot sig, jag är ju skitvettig! :D och har deeeefinitivt alla chips i min pöse!



<3

Mammut

14 Aug 2009 22:58

Men hallå.. HJÄLP :S Vad fan är det för fel på människan! Så jävla jobbig.. och vad var den där videons poäng ens?? Haha... NEJ hon har verkligen inte alla chips i påsen som du säger... SÅ jävla pinsam ja!

Lilly

15 Aug 2009 14:42

Men herrrreeeeeguuuuuuuud såååååå piiiinsaammmt. ;o Alltså hon låter som ett jävla marsvin med sitt M:ande. :s Och det är faktiskt mycket mer synd om henne än om folk som har finnar. Dom har nog iallafall mer vett i skallen än vad hon någonsin kommer att få.

Catta

15 Aug 2009 22:04

HAHA herreguuud. snälla...är hon på riktigt. jag tycker nästan synd om henne.

Fru Sessan

18 Aug 2009 17:31

Hahaha... fan va du är grym som hittade henne! Skrattade som en tok samtidigt som jag inte kunde sluta irritera mig på henne! herregud, vad handlade hennes video om egentligen? Två minuters mmmandet om ingetning och kräftor? Eller "hej, se mig frenetiskt dra mina fingrar genom mitt hår"... Sådär lät typ bella i sina videobloggar, inte visste jag att det fanns flera...

mikka

02 Oct 2009 20:42

sparka in fittan på henne :D fyfan, haha MmmMmm mmm MMM...

Kommentera

Publiceras ej