Det är väl ingen nyhet för någon att deras slogan lyder "mix megapoooool, vi blandar dagens hits med det bästa från igår!".
Idag på jobbet kom jag underfund med vad deras slogan verkligen betyder.

Man tro det betyder att det är blandad musik från alla årtal som finns, det är iaf så det låter i mina öron.
MEN jag har ju förstått att det BOKSTAVLIGEN verkligen måste betyder som det står "vi blandar dagens hits med det bästa från igår.."

Alltså.. det jag menar är att dem helt enkelt blandar dagens spellista med låtarna dem spelade på radion dagen innan!
därav; vi blandar dagens hits, med det bästa från igår.

Samma jävla tråkiga bögiga låtar dag in & dag ut. Jag vet inte HUR många gånger jag hört lady gagas poker face på dem här tre dagarna på jobbet tex, eller den där use somebody, eller den där erik hassle.

Dem borde fan byta slogan till; Mix kännigen! vi blandar dagens hits om & om igen!
eller
Mix megapoooool, vi spelar låtarna som du inte längre tål!

3 kommentarer

Z

05 Aug 2009 23:17

Du har vunnit priset för "dagens flummigaste tanke" xD

Nadja

06 Aug 2009 13:26

Så sant, så sant!

Mattias Lindblad

06 Aug 2009 16:18

Det är ju så... Alla radiokanaler spela sönder lptarna och man orkar inte lyssna på skiten längre. Därför håller jag mit till spotify på jobbet. Det är mycket bättre :D

Kommentera

Publiceras ej