Ungefär så kan man väl beskriva hur jag mår. Skit gånger tre.

Min ekonomiska del i livet, är inte direkt en dans på några jävla rosor. Fyfan vad jag mår psykiskt dåligt över det här...
Och ja, jag vet, det är MITT fel alltihop att det blivit såhär, det gör inte direkt att jag mår bättre.
Det gör inte heller problemet mildare...

Jag äger 900:- och ska leva på det till slutet av september.
Och då har jag ändå räkningar som skulle vara inne för länge sen, plus min hyra, som inte är inbetalat, just för att jag inte har några pengar......
Det ligger sammanlagt på strax över 3500, och mina 900 räcker inte så långt, & gör jag mig av med dem på att betala en räkning, hur ska jag kunna leva & äta? Jag har redan fått höra att jag gått ner i vikt... konstigt... när man inte äter något om dagarna!

Jag var hemma hos mamma & dem idag... & var nära gråt 1000 gånger, till slut gick jag och la mig i soffan och grät. Utan att någon såg, tack & lov.
Visst är det skönt att få gråta ut, men inte av den här anledningen.

Det är fan inte kul att gråta sig till sömns VARJE kväll... någon måtta får det fan vara.

2 kronofogds räkningar har jag också, får jag en prick hos dem, innebär det att jag inte får låna pengar till att plugga. & om det blir så... går jag under, på allvar.

Jag vill bara.... försvinna.
& stanna där...

Ett förlåt är bara patetiskt, men mamma ja jag är ett jävla svin, & ja jag är totalt blåst i huvudet. Jag vet att allt det här är mitt fel, & att jag får skylla mig själv...
& om ord kunde beskriva hur mycket jag avskyr mitt liv, skulle det bli en hel novell med otrevliga ord.
Det besparar vi oss.

Pengar gör en inte lyckligare?
Vilken jävla bullshit.
Det hade ju fan underlättat iaf... om man säger så.

För övrigt är min mobil trasig, började med att den var glapp, så att displayen slocknade men tangenterna lös, sen slocknade displayen totalt idag och har inte funkat sen dess.
Laga den? HAHA, ja.. sure.
Dessutom har alla mina kontakter försvunnit också.

Fyfan vad jag ÄLSKAR livet.

5 kommentarer

A

04 Aug 2009 22:39

Jag vet precis hur jobbigt det är, och oavsett om det är självförvållat eller inte.. så suger det. Ibland handlar man mot bättre vetande.

Lilly

04 Aug 2009 23:00

Usch,stackare. :(

Mammut

04 Aug 2009 23:30

Jag som tycker jag har det kärvt ibland, och mår dåligt över att jag inte har något jobb i höst och inte vet hur min ekonomiska situation kommer se ut, kan jag inte ens föreställa mig hur det måste vara för dig.. :( Jag lider verkligen med dig Malört. Fan vad mycket bättre livet skulle va, och hur mycket roligt vi kunde göra tillsammans, om vi hade massa pengar!? Det är fan inte lätt alltså.



Jag hoppas verkligen att det kommer ordna sig för dig snart Malört.. Det måste ordna sig. Önskar jag kunde hjälpa dig, det vet du.



Love Ya<3 Finns alltid här om du vill prata u know

Nadja

05 Aug 2009 22:37

:/ ...

<3

Madeleine

10 Aug 2009 23:47

hmm.. jag pluggar på distans, läser upp mina gymnasiämnen på NTIvux.. Jag får ta både lån och bidrag och får ca 8000 i månaden. Då med två anmärkningar hos kronofogden.

Kommentera

Publiceras ej