Jao, det har väl inte undgått någon att jag snart ska börja plugga till undersköterska.
Den 24:e är det upprop, men då befinner jag mig i kreta, så jag har en del att ta igen redan efter att missa första veckan, men jag är så sjukt peppad, längtar faktiskt till&med!
Sen efter det, vidare till sjuksköterska, eller vad det nu kan tänkas bli. Utbildningen är på 1 & 1/2 år, så nog har jag tid att tänka yttligare på vad jag vill vidar utbilda mig till...

Ser fram emot det som tusan iaf, trodde aldrig någonsin att jag ville hoppa ner i skolbänken igen, men där ser man!
Till&med Malin kan imponera!

Nu bär det snart av till mamma för intag av lasagne. Det var länge sen så det kommer mina smaklökar att älska.

& i morgon är det möte på idrottshallen, för prat om det ska bli något damlag eller inte.
Vilken sport då undrar du?
Den sporten jag brunnit för i flera år, & som jag fullkomligt älskar.
- Innebandy!
Så håll fan tummarna för mig klockan 19 i morgon, att det BLIR ett damlag, nu när jag äntligen lagt manken till att ta tag i det.

HAHA. roligaste i dag, folk verkar verkligen tro att jag bor på månen.
Mattias säger:
"Den låten är sönderspelad på radion!"
Malin säger;
"jag har då aldrig hört den på radion förut iaf..."
Mattias säger;
"nej, men ni har väl bara p1,p2,p3 & p4?"
HAHAHA, vaaaaaaa?
Skojar han med mig tänkte jag, men nej. Han är fullständigt seriös.
Så nu har han fått lära sig att mix megapol och rix fm är STANDARKANALER och finns tro det eller ej i ALLA städer.

My god, det är inte lätt när det är svårt. Man lär sig något nytt varje dag!

2 kommentarer

Mammut

11 Aug 2009 22:04

HAHAH... om Mattias kommentar xD LoL



Och ja, hoppas dey blir ett damlag ;) Vi ses vid sju i morron! Du ska inte med ut och kalasa på Harrys i morron kväll då? Gratis ju :D Saknar min ört PUSS<3

NadYah

13 Aug 2009 00:07

rix fm finns inte i gävle ;O

Kommentera

Publiceras ej