Såg i vanlig ordning på Robinson ikväll.
& jag blir så jävla frustrerad på det där jävla "skit" programmet!
Varför måste dem TVUNGET visa hur & när dem har ihjäl sina infångade/vunna djur?
Jag tycker om att titta på Robinson i övrigt, men just "ha-ihjäl-djur" biten kan man fan vara utan.

Att tv4 väljer att inte klippa bort dem scenerna där man hör kaninerna skrika för sitt liv, & man ser hur kniven höjs & träffar med ett dödande slag är bara för mycket.
Dessutom finns det unga människor som sitter & tittar på det i hopp om trevlig lördagsunderhållning.
Well - slopa djurplågeriet så kanske!

Nog för att jag knäppte av ljudet och satte på texttv så fort jag hörde ett kaninpip, men bara tanken på vad dem gör med djuren, får mig att må illa.

Om dem nu så tvunget måste äta sig mätta på kött, kan dem väl iaf ha en liten gnutta respekt & INTE låta alla ta del av deras sjuka slakt.

GRR!

4 kommentarer

Bella

21 Dec 2009 02:54

håller med... så jävla hemskt att se på.

Bella

21 Dec 2009 02:55

är du veg?

Natta Jones - Mindfuck!

24 Dec 2009 03:01

Enligt mig så har dom ett mycket bättre liv på ön där än de stackars hönor som lever hela sitt liv i en grådunkel jättelokal med några tusen andra hönor.



Men är du veg så förstår jag att du reagerar så starkt.

Natta Jones - Andlighet och funderingar

25 Dec 2009 21:50

Nej det är ju klart att dom hade kunna använt kniv. Det borde dom ha på den där ön tycker jag? Eller typ, en vässad pinne? :S

Kommentera

Publiceras ej