Ett program som ibland går på tv3.
& ja.. herregud, jag kan verkligen inte förstå, hur man kan VILJA vara så fet?
Varför trivs man i ett skal, som gör att man knappt kan ta sig fram på egen hand?
"Jag vill bli så fet, så att jag slipper röra mig!" var det någon i programmet som sa en gång.
& jag menar.. måste man vara fet för att inte röra på sig?
Vad får man sin ide ifrån att vilja bli "världens fetaste kvinna?"

Varför göra det så komplicerat?
Jag menar vill man inte leva ett friskt & aktivt liv, istället för att vara tvungen att ligga i sin "dödsbädd" vid 30 års ålder?
& hennes pojkvän som är med i programmet idag, UPPMUNTRAR henne till att bli så fet att hon inte kan gå..
Jag menar bara, vad är det för typ av kärlek?
"Här älskling, ät dem här 4 pizzorna, det är min kärleksförklaring till dig.. istället för en bukett rosor."
My god..

& sex & samlevnads biten.. Jag menar, att älska med en människa som väger så otroligt mycket, borde ju vara som att pippa typ en.. munk?
Bara massa fett överallt.

Jag menar inte att trycka ner dem som väger för mycket, absolut inte!
Jag tycker bara det är konstigt att man frivilligt vill att det ska gå så långt..

If you ask me, i dont get it.
At all.

Kommentera

Publiceras ej