Nu har jag varit i mattias sällskap sen den 26 december. & på söndag blir det hemfärd från stockholm central.
För i morgon åker vi till huvudstaden för att mattias ska på någon kurs, så då slår vi två flugor i en smäll & jag hänger på.
Så det här är näst sista dagen i Kungsbacka för den här gången.

Det ska faktiskt bli skönt att få landa fötterna i min lägenhet lite.
Saknar folket där hemma nu, det var länge sen jag såg dem allihop!

Tiden här har varit trevlig som vanligt.

& i morgon, lördag & söndag hoppas jag blir m i n s t lika trevligt!
Ska ju trots allt träffa annie ^^
Kan inte bli bättre då.

Den 23dje får jag sällskap i lägenheten en tid framöver också, Veronica kommer på besök då.
Vääldigt trevligt ska det bli!

1 kommentarer

Mammut

15 Jan 2009 21:09

Weee.. Mammut längtar tills hon får träffa Malört ! PUSS

Kommentera

Publiceras ej