Mammut frågade om jag ville hänga med på filmkväll i Astrid Lindgrens Världs biografen ikväll. Klart jag vill det!
Det är väl egentligen bara för dem som jobbar där, men jag är på iaf. Dem får väl slänga ut mig om dem kommer på mig! Så länge ingen av dem "högre makterna" ser mig, så är det fritt fram. Håll tummarna!
Önskar så innerligt att jag kunde vara en i gänget. Saknar att jobba där!

Ganska komiskt ändå, efter att jag fick reda på att jag inte fick sommarjobb där i år, skrev jag till henne att jag finns tillgänglig om någon skulle hoppa av sitt jobb. MEN när jag & mammut var på astrid lindgrens värld i onsdags, var det en tjej som vi känner sen innan där (som jobbade förra året) som hade fått jobb, för att någon hade hoppat av. Och hon hade sagt till att hon finns tillgänglig låångt EFTER mig.
Jag tycker det är orättvist, jag hade fasen första tjing! 

Hur som helst...
Det skulle tydligen bli 1 komedi & 1 skräckfilm som är animerad? HAHA, det blir nog skit bra!

2 kommentarer

Lilly

09 Jun 2009 18:24

Det var ju där jag såg dig förra året. :) Synd att man inte fick snackat med dig men jag visste ju inte vem du var då.

sofia

10 Jun 2009 00:59

jo det är jättebra hur e det själv? ;)

Kommentera

Publiceras ej