Fyfan vad jag saknar honom.
Min skatt.
Han som slickade bort mina tårar när jag var ledsen.
Han som alltid kom springandes på grusgången när man kom hem.
Han som alltid gnäbbade emot när mamma skrek på mig.
Han som alltid hoppade upp i mitt knä.
Han som alltid stod vid min sida & tiggde mat.

Idag flög tankarna bort extra mycket på min prins.
Var ute hos mamma & dem idag, & åt.
& mitt i maten, bara PANG kom tårarna & vägrade sluta rinna.
Bröt ihop fullständigt, mitt framför mamma.
Som med en kram fick mig att lugna ner mig lite.. Jag älskar dig mamma! <3

Usch, det är så orättvist.


"If I could turn back time
If I could find a way
I'd take back those words that hurt you
And you'd stay
If I could reach the stars
I'd give them all to you
Then you'd love me, love me
Like you used to do".

1 kommentarer

Celine :)

18 Jun 2009 18:21

snyft :(

Kommentera

Publiceras ej