Som singel, känns det som om det inte spelar någon roll vart i sverige man befinner sig, eller på vilken plats.
Det kan vara hemma på kalas, en privat fest, ute på stan, i en film osv osv...
Men någonstans där man råka vila ögonen ser man ett kärlekspar, som kysser varann, som håller varandras händer, som kramar om varandra med så mycket kärlek, som tittar sådär nykärt på varann.

Nu är det snart 1 år sen, som jag hade en flickvän. & jag kan säga såhär..
Jag längtar något fruktansvärt efter att få någon att bli min igen.
Det finns inget bättre än att vara kär & ha någon att kunna pussa på när man vill.

Att kyssas är som medicin, det kan få alla bekymmer i världen att försvinna, om det känns rätt vill säga.
Blir kyssen perfekt när man möter någon annans läppar, känns det som om man skulle kunna flytta berg.
När det där pirret befinner sig i magen VARJE gång man nuddar någon annans läppar.
Då vet man att det är rätt.

Fan vad jag saknar närhet.

1 kommentarer

max

22 Jun 2009 00:00

jag tänker exakt likadant som du gör. är mer än ett år sen jag hade ett riktigt förhållande, och jag saknar det otroligt mycket också ..

Kommentera

Publiceras ej