Jomenvisst, kan det bli så. Väldigt troligt att det blir så till&med. Fick reda på idag när syskonen, jag & magnus var & fikade i flera timmar, att min morbror som är hemma på besök från USA, ska ha barn med sin fru, & dem kommer behöva en barnflicka, eftersom båda två jobbar & sliter som djur! & eftersom jag både har gått barn & fritid, & varit barnflicka förut, är jag ett självklart val för dem när tiden är inne.

Fatta vad underbart, jag ska bo i LOS ANGELES!!
Så jävla skönt att komma bort ifrån sverige ett tag, & upptäcka lite av världen.

Plus att det är släkt vi pratar om också, känns tryggare på det sättet för mig också!

TJOHOO!

3 kommentarer

Mammut

16 Jun 2009 17:52

Men shit vad kul ju Malört !!! Wiii fan vad skojj ! När skulle planerar de att få en unge då ??

Lina

17 Jun 2009 11:50

GRATTIS!!! Jag tycker inte att du ska tveka inför den här chansen, en sån får man inte för ofta... Jag undrar samma som Mammut, när kommer bebben?

Marra

17 Jun 2009 12:51

Hallå bor inte dom i MIAMI

Kommentera

Publiceras ej