Anniela - Stripteaser


Jag brukar åka på ganska mycket talangjakter, om dem är i närheten. & det har jag haft turen att dem är ibland.
Jag tycker det är jätte kul att få vara med & bevittna nya talanger födas.
Så som den här tjejen.

Anniela. Henne såg jag första gången på en talangjakt, sen har jag sett henne bra många gånger efter det. & har fullständigt blåst av stolen när hon öppnat munnen & sjungit.
Speciellt minns jag en av gångerna jag sett henne & hon sjöng "evighet" (carolas låt), och jag ljuger inte när jag säger att hon sjöng BÄTTRE än vad carola gör. & då är carola övergrym, iaf i rösten.

& nu har hon blivit stor & känd. & jag bara ÄLSKAR den här låten med henne. Sen att hon är så galet snygg & vila ögonen på, gör inte saken sämre alls ^^

2 kommentarer

Lilly

12 Jun 2009 17:12

Håller fullständigt med dig. Nästan så man vill ha henne. Eller ja..Skivan! ^^

Naddie

15 Jun 2009 20:42

vad var hon med i för talang tävling ?

Kommentera

Publiceras ej