Nej, inte min iaf. Genomgoa människor hela högen.

Som dem allra flesta i min omgivning vet, så har jag umgåtts med min släkt idag. Främst för att träffa min morbror magnus som är hemma på besök från USA den här veckan.
Trevligt trevligt värre.
Har inte sett eller träffat honom på 5 år. Så det var banne mig på tiden!

Han & min pappa är verkligen så fruktansvärt lika!
Tänkte lägga in en look a like bild så fort jag tagit en bra bild på min pappa.
Än så länge får ni hålla till godo med den på magnus.

Det blir träff på tisdag, & onsdag också. Tisdag för lunch med pappa, magnus, sofie & jocke på någon restaurang.
Onsdag till farmor, där magnus, pappa, farmor, farfar & några fler kommer befinna sig, för ätjing av smörgåstårta. MUMS!

Jag tänker passa på att träffa min morbror så mycket som möjligt när han är hemma.
Till skillnad från vissa andra. Inga namn nämnda.. Så jävla dålig stil bara.

2 kommentarer

Anne

15 Jun 2009 11:40

Dom är ju inte lika alls ju :D

sofia

15 Jun 2009 19:11

ikväll blir det mys med familjen med film och massa godis :) blir så arg på det deprimerande vädret asså :P vad ska du göra ikväll? :)

Kommentera

Publiceras ej