Det är väl ingen som missat det hysteriskt roliga programmet som idag hade säsongs start?
Ballar av stål.

Det har tidigare varit ett program som visats & startats i USA.. ja, vart annars?
Men som nu har kommit till Sverige.
Programmet går ut på att kända ansikten från sverige ger sig ut på stan med dolda kameror, & driver med folk på dem absolut roligaste sätten man kan tänka sig.
Hysteriskt roligt & det är svårt att låta bli att gråta av skratt!

Jag är ett stort fan av såna här programmen, det faller mig i smaken till punkt & pricka. Folk som vågar att skämma ut sig är det absolut underbaraste som finns.
& folk som låter sig förlöjligas så, är ÄNNU roligare.

Ett gott skratt förlänger livet?
- Herregud vad gammal jag kommer bli!

1 kommentarer

amanda

03 Apr 2009 18:51

nu vill jag inte låta som en sur kärring men för att vara "korrekt" kommer programet från england. Usa har alltså inte kommit på det:) bara en liten rättelse. Men jag håller med dig. Ballar av stål äger sönder!

Kommentera

Publiceras ej