Det är väl antagligen ingen nyhet för någon att Linda Rosing på kanal5 har sin egen lilla "Bonde söker fru" show.

Eftersom jag inte har kanal5, passar webbtv som handen i handsken för mig.


Det var 50 killar som blev utvalda, som nu har gallrats ner till 9 stycken.

& ja.. får väl säga att det är många av dem som inte verkar ha alla cornflakes i paketet. 


& jag måste få säga att det inte finns något bättre än sånahär dokusåpor att spendera tid på när man sent kommer hem ifrån jobbet.

Just för att det ofta lockar många skratt inom mig.


Jag ställer mig helt likgiltig till min uppfattning om Linda Rosing som person, för jag känner henne inte.

& att döma någon efter vad media/folk säger, har aldrig riktigt varit min grej.

Den uppfattningen jag har fått genom tvprogrammet är att hon faktiskt verkar vara en helgo tjej, med båda fötterna på jorden.


Vi får hålla tummarna att hon hittar sin kärlek. Vilket jag iofs är ganska skeptisk till i det här fallet...


Den rätte för Rosing går på kanal5 Tisdagar klockan 20.00

1 kommentarer

S A O S . B L O G G . S E

06 Mar 2009 03:03

fin blogg du har! :)

Kommentera

Publiceras ej