Okej.
Jag brukar aldrig någonsin hur otäck en skräckfilm än varit tryckt ner & slutat titta. Fram till idag.
Jag knäppte på en film som heter Amusement & trodde inte min reaktion på clowner skulle bli så stark som den blev efter 20 minuter in i filmen. När en huvudperson klev in i ett barnrum fullt med clowndockor, & en stor clowndocka som satt i en gungstol, tryckte jag av filmen.
Jag har hittat en fobi till att lägga till i den ändlösa listan.

Clowner, fyfan vilket hemsk karraktär.
Finns det något värre?
Hur kan barn på circus skratta åt dem? Skillnad på ditmålat smink & mask/dockor tycker jag.
Big time!

Jag menar titta på honom tex
, den där jävla "det" filmen satte nog sina spår minsann!
Nej, jag insåg att jag får fortsätta kolla på filmen i morgon när det är dagsljus, jag lär aldrig kunna somna i natt om jag ser mer.
Shit, jag som trodde min orädsla för skräckfilmer alltid skulle finnas där.
 - tji som fan fick jag!

Kommentera

Publiceras ej