Alltså, jag tror inte mina öron.

Jag kan bli så fruktasvärt frustrerad över såna här saker, fastän det kanske egentligen inte är så mycket att lägga ner "energi" på. Men det finns saker som jag tycker INTE är acceptabla. - alls!


Har du hört det senaste nytt, om melodifestivalen?
Att det skulle bli en hel del skriverier i tidningarna såhär dagen efter, var väl inte direkt en nyhet för någon?

MEN att malena ska ha dubbelbokat sig när semifinalen äger rum, är ju bara helt galet.

& med andra ord betyder det att caroline af ugglas ska få ta hennes plats?
Jag har hört att det antaligen blir så om inte malena backar ur från det hon bokat.

& jag kan bara... spy!
Det får ju för helvete inte vara sant.


Det finns tillfällen då jag inte fattar någonting, och det här är ett sånt dilemma.

Jag förstår verkligen inte med handen på mitt hjärta, hur folk kan rösta caroline af ugglas så högt upp & så långt som hon faktiskt kommit i den här tävlingen. Det handlar om att ha en bra röst, att göra ett bra framträdande, med väl valda steg på scen, att se någorlunda ut för världen & att göra något bra.

Hon gör/är ingenting av det här. For real!

Visst smaken är som baken, men cmon!

Keografin ser ut att komma från ett urgammalt friskis & svettis pass, sångrösten från en grottmänniska som inte pratat på 100 år.

Rösten skär sig, & ändå röstar folk vidare henne.

Om man jämför med den fantastiska sarah dawn finer tillexempel, så är skillnaden mellan dem två människorna så långt ifrån varandra man bara kan komma.


Har malena vunnit är det också HON som ska stå på scenen i moskva, & inte någon jävla uggla punkt slut.

1 kommentarer

Malin

15 Mar 2009 22:17

Jag tycker det handlar om hur man framför låten, och framförallt hur man berör. Tycker hon e skön!Hon är sig själv och bjuder på det. varför ska alla vara så "perfekta" ?

Fast tycker inte heller hon ska vinna tävlingen för tror tyvärr inte hon har nån chans i ESC...

Kommentera

Publiceras ej