Vad tycker ni egentligen om det här med killar som sminkar sig?

Tycker ni att det är snyggt?
Tycker ni att killar ens SKA sminka sig?


Absolut är det självklart att det är en smaksak för killar, antingen väljer dem att sminka sig, eller så låter dem bli.

Jag personligen tycker väl kanske att det är okej, så länge det inte syns att dem är sminkade.

Jag tycker inte det är klär en kille att vara sminkad så som en tjej tex.

Mycket mascara, mycket kajal, går fetbort.
Naglack går också fetbort på en gång.

Lite puder däremot är helt okej.

Vad tycker ni?

4 kommentarer

Simone

26 Mar 2009 16:26

Jag tycker vem som h

Simone

26 Mar 2009 16:27

haha, gick lite fort där...

jag tycker vem som helst kan få sminka sig hur mycket dom vill. Sen finns det ju både tjejer och killar som sminkar sig fult. bara man trivs själv så (:



men kajalkillar är hot (a)

Tindra

26 Mar 2009 18:08

Tak så mycket =) Jag tyker killar kan sminka sig, iaf lite. dölja det som behövs och framhäva sina positiva drag :) men kajal är kanske att ta i. Lite för mycket punk för mig :P

olivia

26 Mar 2009 19:28

nja, jag tycker nog inte att killar ska sminka sig. det känns som en tjejgrej sådär. men visst, om det är nnågot speciellt & en kille vill fina till hyn lite kan det vara okej :)

Kommentera

Publiceras ej