Visst är det något av det absolut vackraste & underbaraste som finns?

Att kyssas


Det är inte förrän då man känner närhet på riktigt, det är inte förrän då man känner att man är tillräckligt nära.

Att kyssas när det verkligen stämmer.. Ja, det finns inget bättre. Jag har kysst många i mitt liv, men det är bara när jag kysst en speciell person som det verkligen känts rätt.

Rätt för mina läppar.


Att möta någon annans läppar i en lustfylld dans, & att få smeka håret från någons kind på samma gång, är som att jämföra med att bli tvättad i håret hos frisören, det finns inget bättre!


Mina läppar trånar & mina läppar saknar.

Det enda hånglet dem får för tillfället är med maten jag stoppar i mig.

& en kyss kan i mina ögon vara betydligt hetare än så.


Att låta sina egna läppar möta någon annans som man tycker så fruktansvärt mycket om..

Ja, det finns ingenting som är bättre än ett sånt möte! 


Ibland har man sånt fruktansvärt sug efter sött, mjukt, fuktigt, att man ibland blir galen.

Idag är en sån dag för mig.


Men jag.. jag är "inte" bitter!

1 kommentarer

Anonym

19 Mar 2009 11:17

Kyssar e de bästa som finns...när man liksom tappar allt fotfäste o liksom bara e inne i kyssen och inget annat existerar..då har man hittat rätt..då e de en underbar o en av de bästa kyssarna..Kyssar allmänt e bland de mysigaste håller jag me dig om..närhet o mys o tungor o läppar...mmmm..kan inte bli bättre..

O jag som du e inte heller bitter asg

Kommentera

Publiceras ej