Jag har en fruktansvärd träningsvärk i hela kroppen, speciellt på & underlåren, helt galet. Aldrig haft sån träningsvärk förut, men som det djur jag fick slita som igår, är det absolut inga konstigheter att det är vad resultatet blir.
Vissa människor på jobbet har visat sig vara riktigt jävla pantade, big time.
Snacka om att dem "gamla" arbetarna utnyttjar mig bara för att jag är ny.
Mer behöver jag inte säga. Fick göra samma sak som igår från klockan 7-16, så värken lär väl vara helt underbart hemsk i morgon. Men men..

Imorgon hoppas jag verkligen att det blir som lasse sa, att han egentligen inte behöver mig vid någon station, utan att jag kommer få göra något annat.
Han tvekade på om jag behövde komma alls i morgon, men så blev det.
Så nu ska jag gå & lägga mig, för jag har ingenting som håller mig kvar här.

Godnatt

1 kommentarer

Malin

12 Mar 2009 22:45

Ja du får gärna bjuda på sushi, de e jju sååå gott!=)

Vad är de du jobbar me gumman?

Låter ju helt sjukt att dom utnyttjar dej så :S fyfan för dom!! Hoppas de blir bättre.

Puss &gonatt

Kommentera

Publiceras ej