Det är väl kanske ingen nyhet direkt för någon att jag tycker väldigt mycket om att läsa.
Nu menar jag inte läsa som i läsa bok, utan att läsa högt från papper tex.
Jag har många gånger fått höra att jag också gör det väldigt bra, att jag har en bra berättar röst & att jag formulerar mig på ett intressant & bra sätt.
& ja.. kanske är det inte något jag berättat för alla människor jag kommit att träffa i mitt liv.
Men jag har sugit länge på karamellen nu & något jag länge varit väldigt sugen på är att jobba som Radiopratare.

& Radio P1 (inte den radiokanalen jag iofs föredrar att själv lyssna på), söker en sommarpratare.
& jag ser nu min chans att iaf ge det ett försök.
Det är ju inte direkt varje dag chansen susar förbi, så jag vore dum om jag inte tog den.
Dem skriver "Ring vår telefonsvarare och läs in starten på ditt Sommarprogram."
Ingen direkt jätte lätt uppgift att klara av så att det låter bra.
Men jag ska knepa & jag ska knåpa.
Så nu ska jag sätta mig ner & komma på en bra "start på mitt sommarprogram".
& med lite tur, går det vägen.

Håll tummarna för mig, lova!

1 kommentarer

Anne

28 Mar 2009 18:35

JA! DET tycker jag absolut att du ska göra. Då kan du tipsa om både din och min blogg i programet sen med ;)

och är det nån slut röstning bland alla bidrag sen så kommer jag gå i personlig konkurs för att rösta in dig :D

Kramar

Kommentera

Publiceras ej