Min pappa bodde i ett spökhus som liten. Både han farmor & farfar har berättat MASSA saker som hände under alla dessa år dem bodde där. Tänkte dela med mig av det & varje dag fram tills det inte finns mer berättelser.

Så varje dag klockan 24.00 (den kända spöktimmen) dyker det upp en ny berättelse.
(dem dagar mitt internet funkar som det BORDE!)
Enjoy!

Börjar lite smått med den här...

Min pappa, hans ena bror & några kompisar satt runt köksbordet en kväll & spelade kort, när det plötsligt knackar på dörren. Min pappa glad i hågen ropar bara "kom in!" Det händer ingenting, så dem fortsätter spela. Efter en stund knackar det såklart igen varpå en annan ropar "kom in!" Det händer ingenting då heller, så pappa säger då "nu går jag & ställer mig vid dörren & nästa gång det knackar, sliter jag upp dörren på en gång." Sagt & gjort, han går & ställer sig vid dörren & inväntar nästa knackning, när det efter ett tag knackar, sliter han upp dörren direkt.. & vad finns utanför dörren? Ingenting.

Det finns alltså ingen chans i världen att någon ska ha hunnit att förflytta sig så snabbt..

Ja, bortsett från något som egentligen inte existerar vill säga....

Kommentera

Publiceras ej