Dra på trissor, jag vet vad jag vill göra med mitt liv!

Jag har bestämt mig.
 Efter att ha pratat med min kära vän Camilla (en tjej jag jobbade med i Norge)
Hon ringde mig & när jag berättade om mina eventuella planer på att bli massör, berättade hon att hon skulle gå en kurs hon också.
Som är belägen i Köpenhamn, om jag minns rätt skulle den kosta 5,500 (inklusive boende som utbildningen står för), som om jag har förstått det rätt genom att ha läst på alla flickar på deras hemsida "Påbyggnaden består av 6 sammanhängande femdagarskurser, fördelade på 15 månader."

Det ENDA som är i vägen för det, är pengar. Men om det går att fixa på något sätt, vet jag vad jag kommer göra iaf!

Hemsidan ↓
 http://kilden.se/

1 kommentarer

Anne

03 Mar 2009 20:59

Men nu jobbar du ju. Spara/Slösa liksom...?





SVAR: Va?! jag har minsann ALDRIG bitit påmina naglar. Eller jo, för 14 år sen eller nått, men inte NU.

Känner du mig inte bättre än så? :(

;p

Kommentera

Publiceras ej