Det finns en dokumentär som heter "Usas mest hatade familj".

& den lever verkligen upp till sin titel.

Vilken hemsk, hatad, & äcklig familj!

Det är en mamma, en pappa & 11 barn, & mamman har printat in så mycket sjuka saker i huvudet på dem här stackars barnen, så dem inte har en aning om själva hur förstörd dem är för resten av sina liv.

Jag vet inte vad jag ska säga mer än att jag tycker ni ska titta på den, för att förstå vad jag menar.


Kan dra några exempel, som dyker upp under filmens lopp.
Dem är en hel kyrka som håller på med den här verksamheten & hatet mot så många olika saker.

Tex när dem demostrerar så har dem plakat & på ett plakat står det " Royal, whore to hell." & så är det en bild på Prinsessan Diana.

När killen som ledde dokumentären frågade en av medlemmarna i kyrkan varför dem har sånt hat mot henne sa han; Hon öppnade portarnta till helvetet när hon dog, eftersom hon tyckte det var okej med bögar. Måtte hon brinna i helvetet!".


& han gamlingen som är pastorn över hela kyrkan sa på ett "möte";

- Ni är människa, gud skapade er och kommer att skicka er till helvetet!
Okej ursäka, men är inte han också människa? :s Eller tror han att han är någon slags demon?

Likaså det här;

dokumentär killen frågar en medlem i deras "hatkyrka".

Fröjdas du när någon dör i irak?
- absolut!

När folk blir överkörda, eller får cancer?

- absolut! Jag älskar det! För det är guds rättfärdiga dom.


Jag vet inte ens vad jag ska säga. Se dokumentären, så förstår du hur pantade dem här människorna är.
Mamman som låter sina 6åriga barn bära en skylt med massa hatord, & när dokumentär killen frågar barnet om det förstår vad som står på skylten.. & han får såklart ett nej till svar, förstår man kanske hur långt det har gått & åt vilket fruktansvärt fel håll.


Jag är rädd. Jag hoppas verkligen att världen inte kommer ta form efter såna här människor.

På bilden här ovanför, ser ni få av alla skyltar dem bär med sig ut på sina "uppdrag för en bättre värld"...

Kommentera

Publiceras ej