Ett utdrag ur Linda Bengtzings mail till mig... för typ två år sen. ↑ *stolt*

Hur som helst.. Jag satt precis & tittade på reprisen av babben & co, & så slog det mig att Linda bengtzing kanske blir i behov av en barnflicka ett tag efter att den lilla valt att pluppa ut, eftersom både Linda & hennes sambo är två väldigt upptagna personer.

Så jag skrev ett mail till henne angående det, & hoppas såklart på svar.
Nu är det ju inte säkert att dem är i behov av det, men jag tyckte iaf att man kunde höra sig för.
Det skulle ju minst sagt som ni kanske förstår vara en fullständig dröm för mig, att få nära henne varje dag!
Jösses, bara tanken gör mig milt galen. haha..

Nu är det bara vänta & se vad som händer... Eftersom hon svarat förut, är det inte alls omöjligt att hon gör det nu heller.

Kommentera

Publiceras ej