Såg att dem ska ha yttligare en säsong av Robinson.
Sökte förra gången, men det gick inge vidare som ni kanske märkt...
Men den här gången ska jag fasen komma med & bli en del av äventyret.

Jag tror absolut inte att det är en dans på rosor, men det är precis det jag inte vill att det ska vara.
Jag kan klara av allt som dem på ön gjort hittills, så länge jag inte dör på kuppen är det för mig inga problem.

Förresten, är det någon som är sugen på att följa med mig & jobba utomlands?
Har en kontakt som eventuellt kan fixa det, så att vi hamnar i South Beach i Miami.
Jösses det vore verkligen något, vill inte åka själv, så hojta till om du är intresserad!

2 kommentarer

Sandra

05 May 2009 01:56

Inte riktigt något ställe jag gärna åker till. Men lite lockande, miljöbyte skulle ju inte vara helt fel just nu. Vad ska du göra för typ av jobb? Puss!

Carro Norge

08 May 2009 17:51

ta med mej :)

Kommentera

Publiceras ej