Koprofili; Sexuell attraktion till avföring.



Det finns alltså dem människorna som tänder på att ha sex.. men att det gärna innefattar avföring. Det vill säga, bajs!
Löst, hårt, grönt eller rött, spelar nog inte så stor roll för dem här nissarna.
Bara det är avföring med i leken är dem satisfied.. tydligen.

& jag kan inte låta bli att äcklas. Hur kan man få den här sexuella dragningen?
Vad är det som är hett med att tugga i sig bajs, smeta in någon med bajs, bli insmetad med bajs, & ja.. vill inte tänka på vad dem som faktiskt gör det här i sänghalmen.
Ni kanske har hört talas om "two girls, one cup"?
Jag tycker om att titta på film, men ändrade mig ganska snabbt när jag insåg vad det var för typ av film.

Två tjejer som har en glassliknande kopp, bajsar i den, & slickar i sig bajset. Ungefär.
Den sågs en gång & aldrig mer efter det.
Skrutt vad nasty!

Nej, jag föredrar sex utan bajs & knull av armhåla (se tidigare inlägg) faktiskt!

Kommentera

Publiceras ej