Jag vet i ärlighetens namn inte hur goda hennes chanser till en vinst är.
Antingen blir det en dunder succe, just för att låten är väldigt speciell & sticker ut, eller så blir det en total flopp.
Det är antingen eller tror jag.

Klart att man är patriot & tror på sitt land.
Men att hon skulle vinna för det?
Njae, jag tvivlar på det. Dessutom finns det många bra låtar med i år.
Finlands låt tex, grym!
& den tror jag kommer komma bättre i placering än vad sveriges bidrag gör.

Om vi skickade rätt låt?
- Nej.
Det fanns dem låtarna det här året som var tusen gånger mycket bättre & som säkerligen hade klarat sig minst lika bra som malena kommer göra... om inte bättre.
Men visst, kanske var det dags att skicka något som sticker ut, & som är väldigt annorlunda.
Istället för alla andra typiska schlager låtarna.

Klockan 21.00 är det många som tänker bänka sig framför tvn... & jag är en av dem!

Vad tror du? Vinner sverige?

1 kommentarer

Sofia

13 May 2009 17:53

Finland e skitbra ja :) Håller starkt på den!

Kommentera

Publiceras ej