Okej, ni ska få höra något bissart.
Jag har så länge jag kan minnas, ALLTID känt att jag inte kommer bli äldre än 25 år.
Fråga mig inte varför jag känt så - för det kan jag omöjligt svara på.
Den känslan har bara alltid funnits där.
& jag kan inte längre räkna på fingrarna hur många gånger min mamma måste fått lyssna på dem orden.

Well, så såg jag trailern för filmen 2012 för inte så länge sen. ¨
& det slog mig först för någon dag sen, att år 2012 är jag 25 år gammal! :|

& nu på msn berättade en vän för mig om en bok som heter And i don't want to live this life, som handlar om Nancy Spungen, som i princip hela sitt liv sa till sin mamma att hon inte skulle leva längre än till sin 21 års dag. & well - 4 månader innan sin 21 års dag, mördas hon.

Gissa mitt ansiktsuttryck när det slog mig, att jag faktiskt är 25 år, år 2012.
Nu behöver det ju såklart inte vara jordens undergång som gör att jag inte blir äldre, men.. ja, jag vet inte. Kanske ohälsosamt att forska i. Känns bara väldigt väldigt, bissart.

- Tro mig, på min 25 års dag (om den äger rum? haha) kommer jag gå omkring med den största klumpen som är möjligt i magen.

4 kommentarer

missma

19 Nov 2009 20:27

Oj,vad obehangligt...tänk om detstämmer liksom :(

Natta Jones - Mindfuck!

22 Nov 2009 22:59

Isåfall följer jag din blogg i några år så får vi hoppas att du inte dör!



Btw så kan man ändra på ödet!

Mattias Lindblad

24 Nov 2009 22:58

Man lever precis så länge man själv väljer att leva.

Lilly

25 Nov 2009 22:13

Kan du inte lägga upp en bild på dig och din nya flickvän här inne?:D

Kommentera

Publiceras ej