Jajamänsan. Nu har jag precis ganska nyligen bokat biljett till & från gävle, & biljett till Melissa Horn konserten i Gävle på spegeln.
Jag längtar så in i helvete kan jag lova er. Det ska bli en ära att få se & höra henne irl.

Dessutom är det ett STORT + i kanten på att det är onumrerade platser, vilket betyder att om man är först in får man också om man vill sätta sig längst fram. & tro mig - jag ska vara först in!

Fröken Sofie kanske ska haka på också, som det ser ut just nu iaf, får se hur det blir. Hoppas på sällskap. Skulle vara en kul första grej också, eftersom vi bara hunnit prata på internet än så länge.

Så... - den 3e december smäller det! Hon kommer antagligen blåsa mig av stolen där jag sitter, så håll i peruken!
- Det tänker jag göra!

1 kommentarer

Marra

15 Nov 2009 20:02

Jahaja där ser man!

Kommentera

Publiceras ej