Jajamänsan, så har jag sett den också. I min ensamhet.

Jag är absolut inte den lättskrämda typen, har sett miljoner skräckfilmer i min ensamhet, men den här filmen fick mig att sätta i halsen flera gånger, för & inte tala om hur stora mina ögon måste varit vissa scener. Huuu!

Jag måste säga att det var den absolut läskigaste film jag - någonsin sett!
Den är i klass med 1 filmen från "blair witch project", & jag skakar seriöst efter att ha sett den.
& "natt scenerna" var scenerna det alltid hände något & det var så jag var nära på MÅNGA gånger att hålla för ögonen.

Men... jag blir förvirrad.
Några säger att den är på riktigt, & några säger att den inte är det.

Can somebody help me out?

Hur eller hur, en film som man LÄTT kan få mardrömmar av om man är lättskrämd. & jag kan verkligen förstå att hela USA mer eller mindre går runt och är skrämda till livet.
Folk som kommer se den på bio, kommer mer eller mindre skita ner sig.

Fejk eller inte, jag vet att sånt här händer, har själv varit med om saker som inte är mänskligt, & dessutom har jag familjemedlemmar som har varit med om betydligt mer saker än vad jag har.

Otroligt bra film, med mycket mycket nervpirrande scener. Fejk? - well, sjukt bra gjort iaf!
Inte fejk? - Hjälp!....

Update; Herregud jag SKAKAR verkligen fortfarande. Haha, snacka om att filmjäveln satte sig i psyket :|

3 kommentarer

Madeleine

12 Nov 2009 10:43

vad jag fattat det som är den inte riktig men baserad på en liknande händelse med ett par.. :)

Sofia

12 Nov 2009 22:22

Jag ska skriva blogginlägg:D var nämligen på träning, min första boxnings träning hade jag idag:)



vad har du för dig söt?:)

Angelica

14 Nov 2009 04:10

Den är inte riktig, utan är en lågbudgetfilm som spelades inte på drygt en vecka så som jag har förstått det som. Den har även ett par år på nacken. Dock kan jag inte annat än att hålla med dig, jag har rätt svårt att somna nu efter den filmupplevelsen och jag är inte den "lättskrämda" typen ;)

Kommentera

Publiceras ej