Fyfan vilken äckelgubbe

, & att han går ut & ber om ursäkt i sin egen talkshow, är ju bara bra patetiskt.

Hur fan är man funtad om man som 448 gammal gubbe sätter på allt som äger 2 par ben? När man har en FRU som sitter hemma & väntar på att han ska komma hem, & han kommer hem med gott samvete, & är inte det minsta ledsen för det han har gjort... förrän flera jävla år senare!

Fyfan vad världen är sjuk.
Folk säger "man kan inte säga om man kommer vara otrogen eller inte, för det vet man inte!"
JO, det kan man visst säga. Jag kan säga det här & nu inför alla mina läsare;
- Jag kommer aldrig någonsin att vara otrogen!

Att vara otrogen är ett val man gör, & ingenting annat.

Otrogna människor borde skjutas!

1 kommentarer

missma

07 Oct 2009 13:00

Jag har varit utsatt för otrohet 3 gånger! så jag vet hur det känns...har själv aldrig varit otrogen och kommer aldrig att vara =))

Kommentera

Publiceras ej