En vän som jag varit vän med i några år, har nu också valt att kliva ur mitt liv.

Tagit bort mig på msn, & tagit bort mig på facebook, är 2 ganska tydliga tecken på att hon är klar i mitt liv.

Var meningen att jag skulle stannat hos henne när jag ÄNTLIGEN var i sthlm, men det jag sa om hennes ena vän, fick henne att HATA mig fullständigt uppenbarligen. Jag hade till&med packat väskan ifall hon skulle ändra sig, det gjorde hon inte. Istället fick jag det längsta smset jag någonsin fått, där hon mer eller mindre bad mig dra åt helvete & hålla käften. & att jag inte skulle bry mig om att skriva till henne, för hon skulle radera det innan hon ens läst det.

Dem sticker utan någon som helst anledning, & i dagens samhälle verkar ordet "förlåt/jag ber om ursäkt" inte existera.
Sorgligt.

Om tårar kunde höras, skulle jag nog varit vräkt för länge sen...

Kommentera

Publiceras ej