Antingen så är dem inte mina vänner alls, eller så glider dem ifrån mig, eller så bara slutar dem höra av sig.

Det har hänt igen nu.
& jag vet verkligen inte vad JAG gör för fel alla gånger.

Helt plötsligt, slutar folk prata med mig som jag känt sen flera flera år tillbaka.
Dem blockerar mig på msn, slutar höra av sig på sms/telefon.
& jag har inte gjort någonting!
& i dem här två fallen som jag syftar på - är det verkligen inte jag som gjort fel.

Men personerna i fråga, verkar inte inse det, fy & skam.. Jag saknar dem. Varje dag.

Men i ena fallet, funderar jag faktiskt på allvar att låta det vara som det är, för hon har knäppt mig fullständigt över käften på alla möjliga sätt, & jag vet inte om jag är villig att ha en sån person i mitt liv, som verkar njuta av att göra mig illa. Jag förtjänar bättre, right?

Men trots allt betyder hon något, & det gör ont att inse att hon inte längre är en del av mitt liv.

& den andra människan som slutade höra av sig "bara" för att jag inte känner mer än vänskapskänslor för henne, vet jag inte ens vad jag ska skriva om.
Så det är inte värt att ha mig som en del i sitt liv, om jag inte är en flickvän?
Good to know.

Då behöver man inte fundera speciellt mycket på vad jag lyckas göra för inverkan i folks liv..
- När det är så jävla uppenbart..

Kommentera

Publiceras ej